Gå vidare till innehåll

Sommarrea! - Gratis batteri på köpet

    Frakt & Retur

    Frakt

    Alla våra produkter skickas inom Sverige med spårbar frakt via Postnord eller annan speditör. Leveranstiden är normalt 3–10 arbetsdagar. Observera att om din beställning skickas från vårt utlandslager, kan tull- eller importavgifter tillkomma. När ditt paket har skickats får du ett e-postmeddelande med spårningslänk.


    Retur

    1. Ångerrätt

    Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit varan, förutsatt att produkten är oanvänd och att förpackningen är intakt.

    Ångerrätt gäller inte för:

    • Specialbeställda varor

    • Färskvaror

    • Elektroniska komponenter som har använts

    • Varor på rea/utförsäljning


    2. Returprocess

    • Skicka ett mejl till info@nordvaruhuset.com med ditt ordernummer och orsak till retur.

    • Fyll i vårt ångerrättsformulär, lägg det i paketet och skicka även en kopia via mejl.

    • När vi har mottagit och granskat returen får du en bekräftelse via mejl.

    • Återbetalning behandlas inom 1–3 arbetsdagar efter godkänd retur.

    • Alla returer måste skickas med spårbar frakt. Kom ihåg att meddela oss spårningsnummer och skicka bevis på försändelsen.


    3. Så returnerar du en vara

    • Packa produkten väl för att undvika skador under transport

    • Märk paketet tydligt med namn, telefonnummer och ordernummer

    • Returadress:
      📩 info@nordvaruhuset.com(kontakta oss för aktuell returadress)


    4. Kostnad för returfrakt

    • Du som kund ansvarar för returfrakten vid ångrat köp

    • Ett returfraktavdrag på 499 kr görs från återbetalningen

    • Vid fel på varan eller reklamation står vi för returfrakten


    5. Ej uthämtade paket

    För paket som inte hämtas ut och returneras till oss debiteras returfraktkostnaden. Kunden ansvarar för att uppge korrekt leveransinformation vid beställning.


    Återbetalning och byte

    • Återbetalning sker normalt inom 1–3 arbetsdagar efter godkänd retur

    • Vi erbjuder byten, men kunden ansvarar för returfrakten vid byte


    Importansvar

    Vid beställningar från utländskt lager räknas köparen som importör och ansvarar för eventuella tullavgifter eller skatter. Kontrollera gärna gällande regler i ditt land före beställning.

    Produkter från TrimForce uppfyller svenska och EU-standarder. Eventuella särskilda krav vid import till Norge är kundens ansvar.


    ❓ Har du frågor?

    Du är varmt välkommen att kontakta oss:
    📩 info@nordvaruhuset.com

    Tack för att du handlar hos TrimForce via nordvaruhuset.se! 🌿